Quantcast

Oh and what could make my week complete

Miniature Horse Talk Forums

Help Support Miniature Horse Talk Forums:

anoki

Well-Known Member
Joined
Jan 1, 2004
Messages
2,343
Reaction score
73
Location
St.Marys, Ontario
Ohh, I have been waiting for this for a month and a half and FINALLY it came!!!!! To make things worse, sfmini emailed me over the weekend to say hers had arrived :arg! :arg!

So when I drove in the lane at lunch and saw the mail car....and Dad holding a box, I was soooooo excited!!!!!




---------------------------------------------------------Jane--------------------------Lily (sfmini's girl)

--------------------------------------------------Lainey------------Delilah------------------Moxie

My Mom ordered a large print of it and it is sooooooo beautiful!!!!!


I just love these girls!!!! Lily included


Thanks for letting me share

~kathryn
 

sfmini

Well-Known Member
Joined
Nov 30, 2002
Messages
3,088
Reaction score
136
Yep, I need to get frames so I can take one copy to work. Guess what will be my wallpaper at home and work!!!!

Can't wait to share the electronic version.
 

CheyAut

Well-Known Member
Joined
Feb 17, 2004
Messages
1,767
Reaction score
11
Location
Arizona
LOVE it!!! I should get a photo done with some of my kiddos, it's been years.... different dogs now...

Jessi
 

Miniv

Well-Known Member
Joined
Nov 30, 2002
Messages
12,747
Reaction score
677
That is AMAZING. How in the heck did the photographer get them all to stay put like that!
 

bfogg

Well-Known Member
Joined
Dec 1, 2002
Messages
1,751
Reaction score
0
That is AMAZING. How in the heck did the photographer get them all to stay put like that!


MY exact question? They are so beautiful what a wonderful gift to have forever!



Bonnie
 

Sterling

Well-Known Member
Joined
Nov 30, 2002
Messages
6,044
Reaction score
12
Location
Southern, NJ
What a beautiful photo!!! The color of the surroundings itself with the color of the pups makes it so pleasing to the eye. I love it! I'll bet it's just gorgeous enlarged.
 

anoki

Well-Known Member
Joined
Jan 1, 2004
Messages
2,343
Reaction score
73
Location
St.Marys, Ontario
Thanks everyone!! I am in tears (happy tears) right now as I just got my first update with pictures of the first puppy who left for his new home. He was by far the hardest one to part with....he was my little suck and was always curled up at my feet while I was working at the computer!! It's just soooo nice to see updates on them! That they are happy and doing well!!!!


Yep, I need to get frames so I can take one copy to work. Guess what will be my wallpaper at home and work!!!!

Can't wait to share the electronic version.
Me too. Immediately put it on my computer....sorry Anoki, but the pups take over for a little bit!!! LOL


That is AMAZING. How in the heck did the photographer get them all to stay put like that!
LOL VERY CAREFULLY!!!!


Just ask sfmini. It was HOT, the dogs were NOT that cooperative.....4 pups that were only 5 months old, their first big trip away from home, and a Mom who wanted to chase after the bait toys!!!! LMAO There were 5 of us including the photographer, placing them, trying to get them to stay, and look like they were comfortable. And as soon as we got the pups to 'behave' and stay put, Miss Moxie decided to jump off the table, repeatedly, after the photographer's feather duster that he was using to get expression.....hence why she looks like she is ready to pounce!!! LOL BUT he did get the shot....and I am sooo happy with it!!!!


~kathryn
 

sfmini

Well-Known Member
Joined
Nov 30, 2002
Messages
3,088
Reaction score
136
The photographer didn't, it was Kathryn, myself and two others.
The puppies were remarkably good, Moxie was the main troublemaker. I was sure we weren't going to get the picture, but he did a great job.
 

Matt73

Well-Known Member
Joined
May 16, 2006
Messages
5,441
Reaction score
27
Location
London, ON
I'd be excited too! If only I could get my three Berners to sit still long enough to get a pic like that! Not mention Callie's fear of the camera monster lol.
 

nootka

Well-Known Member
Joined
Nov 30, 2002
Messages
7,547
Reaction score
0
That is beautiful!~

Thank you for sharing, though I can only imagine how strenuous it was to catch just the right shot: no matter, now, because you have it saved forever.

It is great!

Liz
 

Valerie

Well-Known Member
Joined
May 31, 2004
Messages
1,290
Reaction score
4
Location
Olympia, WA
Oh wow.....it really is true, a picture is worth a thousand words.......... I am sure there were several words flying.....haha.......


The picture is truly amazing, and very beautifully done!!!
 

mininik

Well-Known Member
Joined
Jun 6, 2005
Messages
2,846
Reaction score
0
Location
PNW
What a bunch of beautiful dogs! I just adore Lainey.
 

Latest posts

Top